İzmir'de gerçekleştirilen Influencer Sunset Vibes etkinliğinde, markanın Sonsuz Cazibe (Eternal Charm) koleksiyonu ile misafirlerinin gözünü kamaştıran Gilda By Gradiva, günlük kullanıma uygun mücevher tasarımlarıyla mücevher tutkunlarını büyüledi.
Sadece influencerlar ve üst düzey marka ve yöneticilerinin buluştuğu özel bir etkinlikte, Gilda By Gradiva, Unique and Intelligent iş birliği ile tanınmış influencerları ağırladı. Etkinliğe, Gilda ile birlikte birçok değerli firma da sponsor olarak katıldı.
Markanın Strateji Direktörü Enis Gezmez, yaz boyunca gerçekleştirilecek Trunk Showlar ve özel etkinliklerle daha fazla mücevher severle buluşacaklarını ve Gilda’nın eşsiz koleksiyonlarını keşfetmek isteyenlerin gildabygradiva.com’u ya da Izmir’in köklü mücevher markası Gradiva Mücevher’in İstinyePark veya Alsancak mağazalarını ziyaret ederek Gilda ürünlerini keşfedebileceklerini belirtti.
Gezmez, “Gerçekleştirdiğimiz bu etkinlik kapsamında yaklaşık iki milyon kişiye eriştik. Her geçen gün hem dijital pazarda hem de Türkiye'deki yatırımlarımızla pazar payımızı arttırmaya devam ediyoruz. Marka olarak mücevher ile yeni tanışacak olan gençlere hitap edecek doğrultuda satış stratejilerimizi belirliyoruz” dedi.
By Gradiva, entelektüel, özgüvenli, estetiğine önem veren mücevher tutkunlarına hitap eden zarif tasarımlarıyla öne çıkıyor. Markanın minimalist tasarımları, Türkiye’de ve dünya da mücevher dünyasına yepyeni bir soluk getiriyor ve mücevher severlerin kalbini kazanmaya devam ediyor. (HABER MERKEZİ)