Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde haftalık değerlendirme ve koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi. İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel'in başkanlığında düzenlenen toplantıya il milli eğitim müdür yardımcıları ile şube müdürleri katıldı. Toplantıda, müdürlük bünyesinde yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirildi. Birim yöneticilerinden devam eden projeler, eğitim faaliyetleri ve planlanan çalışmalar hakkında bilgi alan İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekti.

Milli Eğitim 1-1Kent genelindeki eğitim hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi amacıyla gerçekleştirilen toplantıda, yaz döneminde devam eden çalışmalar ile önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler de görüşüldü. Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, eğitim alanındaki çalışmaların düzenli olarak takip edildiğini ve koordinasyon toplantılarının belirli aralıklarla sürdürüldüğünü belirtti. Toplantının, eğitim hizmetlerinin daha verimli yürütülmesine katkı sağlaması hedefleniyor.

Muhabir: HABER MERKEZİ