Uşak Gençlik Merkezi, Diyabet Derneği ve Uşak İl Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen tanışma kahvaltısında yeni tanı almış diyabetli çocuklar ve aileleri ağırlandı. Samimi bir ortamda gerçekleştirilen etkinlikte, ailelere diyabet süreciyle ilgili önemli bilgiler verilirken, çocukların sosyal hayata daha aktif katılım sağlamalarına yönelik çalışmalar hakkında da bilgilendirme yapıldı.
Program kapsamında Gençlik Merkezi ve gençlik kamplarının tanıtımı gerçekleştirilirken, sağlık ekipleri tarafından diyabetle yaşam, beslenme düzeni ve günlük hayatta dikkat edilmesi gereken konular hakkında ailelerle bilgi paylaşımında bulunuldu. Etkinliğin en renkli anlarını ise çocuklar için düzenlenen boyama etkinlikleri oluşturdu. Eğlenceli aktivitelerle keyifli vakit geçiren çocuklar, yeni arkadaşlıklar kurma fırsatı da buldu. Yetkililer, çocukların ve ailelerin yalnız olmadıklarını hissetmelerinin önemine dikkat çekerek, benzer etkinliklerin ilerleyen dönemlerde de devam edeceğini belirtti. Gün boyunca süren program, umut dolu ve sıcak görüntülere sahne oldu.





