Uşak Belediyesi tarafından Değirmendere-Yeşil Karaağaç yolunda sürdürülen yol yapım çalışmaları nedeniyle bölgedeki araç trafiği Ahukent Sokak üzerinden sağlanıyor. Ancak mahalle sakinleri, yaklaşık 15-20 gündür herhangi bir yönlendirme tabelasının bulunmaması nedeniyle sürücülerin büyük mağduriyet yaşadığını belirterek belediyeye tepki gösterdi.

A6B8620D 2546 48De A133 Aee8D7Fd5294

Mahalle sakinlerinin iddiasına göre, yolun kapalı olması nedeniyle Yeşil Karaağaç tarafından gelen sürücüler Ahukent Sokak'a yöneliyor. Bölgede yönlendirme tabelası bulunmadığı için navigasyon kullanmayan ya da yolu bilmeyen birçok sürücü evlerin bulunduğu sokaklardan geçerek dağ yoluna kadar ilerliyor. Çıkmazla karşılaşan araçlar daha sonra geri dönmek zorunda kalırken, sık sık mahalle sakinlerine Uşak şehir merkezinin yolunu soruyor.

Vatandaşlar, yaşanan sorunun ilk günlerden itibaren Uşak Belediyesi'ne defalarca bildirildiğini ancak aradan yaklaşık 20 gün geçmesine rağmen bölgede hala yönlendirme tabelası yerleştirilmediğini öne sürdü. Sürekli yanlış yöne giren araçların hem trafik yoğunluğunu artırdığını hem de dar sokaklarda yaşayan vatandaşlar açısından güvenlik riski oluşturduğunu ifade eden mahalle sakinleri, özellikle günün yoğun saatlerinde aynı manzaranın defalarca yaşandığını dile getirdi.

15B9F799 Ef6B 4237 8474 8Bbda7F00680

Bölge sakinleri, sorunun çözümünün oldukça basit olduğuna dikkat çekerek, yol çalışması tamamlanıncaya kadar Ahukent Sokak girişine ve kritik kavşak noktalarına geçici yönlendirme tabelaları yerleştirilmesini istiyor. Mahalle halkı, küçük bir önlemle hem sürücülerin zaman kaybının önlenebileceğini hem de yaşanan trafik karmaşasının sona ereceğini belirterek Uşak Belediyesi'nin bir an önce gerekli düzenlemeyi yapmasını talep etti.

Muhabir: Haber Merkezi