Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Kız-Erkek Hentbol Grup Müsabakaları, gerçekleştirilen açılış seremonisinin ardından başladı. Türkiye'nin farklı illerinden Uşak'a gelen genç sporcular, grup müsabakalarında başarılı olabilmek için sahaya çıktı. Organizasyon, hem sporcuların rekabetine hem de dostluk ve kardeşlik ortamına sahne olacak.

Hentbol 1-2Açılış töreninin ardından ilk karşılaşmalar oynanırken, tribünlerde de heyecan dolu anlar yaşandı. Genç sporcular, grup aşamasını başarıyla tamamlayarak üst tura yükselmek için mücadele ediyor. Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, organizasyona katılan tüm sporculara ve antrenörlere başarı dilekleri iletilirken, müsabakaların centilmenlik, dostluk ve fair-play ruhu içerisinde tamamlanması temennisinde bulunuldu. Kentte birkaç gün boyunca devam edecek organizasyonun, hem Uşak'ın spor altyapısının tanıtımına hem de genç sporcuların gelişimine önemli katkı sağlaması bekleniyor.

Kapak1

Muhabir: HABER MERKEZİ