Uşak Nihat Dülgeroğlu İlkokulu'nda faaliyet haftası etkinlikleri kapsamında Satranç Kulübü tarafından düzenlenen yıl sonu satranç turnuvası, öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Kıyasıya mücadelelere sahne olan turnuvada öğrenciler, stratejik düşünme ve problem çözme becerilerini ortaya koydu. Turnuva sonunda 1. ve 2. sınıflar kategorisinde Yiğit Tuğra Hişmanoğlu (2/C) birinci olurken, Ali Tekin (2/E) ikinci, Alparslan Ömür (2/B) üçüncü ve Zeynep Eslem Danlı dördüncü sırada yer aldı. 4. sınıflar kategorisinde ise Erva Tatlıdil (4/E) birincilik elde etti. Eren Küçükgöl (4/A) ikinci, Çağan Erek (4/E) üçüncü, Kerem Kılıç (4/E) ise dördüncü oldu. Dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edilirken, okul yönetimi turnuvaya katılan tüm öğrencileri gösterdikleri centilmence mücadele ve başarılarından dolayı tebrik etti.

Satranç (2)Nihat Dülgeroğlu İlkokulu Müdürü Aziz Aydın, öğrencilerin zihinsel gelişimine katkı sağlayan satranç etkinliklerinin önemine dikkat çekerek, turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Satranç Kulübü Danışman Öğretmeni Murat Dokuz'a özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Satranç (3)

Muhabir: Yavuz Kuşdemir