Uşak’ta Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla anlamlı bir ziyaret gerçekleştirildi. Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, Özel Güvenlik Şube Müdürlüğünden Sorumlu Emniyet Müdür Yardımcısı Hakan Aksoy, Özel Güvenlik Şube Müdür Vekili Başkomiser Mustafa Öztürk, şube personeli ve özel güvenlik görevlilerini makamında kabul etti. Gerçekleşen ziyarette, kamu güvenliğinin sağlanmasında önemli bir görev üstlenen özel güvenlik personelinin çalışmaları ve sahada yürüttükleri faaliyetler ele alındı. Kamu kurumları, hastaneler, okullar, alışveriş merkezleri ve çeşitli alanlarda görev yapan özel güvenlik görevlilerinin toplumun huzuruna katkıları değerlendirildi.

Valilik Ziyaret-2Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, güvenlik hizmetlerinin tamamlayıcı unsuru olarak görev yapan özel güvenlik personelinin üstlendiği sorumluluğun önemine dikkat çekerek, özveriyle görev yapan tüm çalışanlara teşekkür etti. Uşak Valiliği tarafından yapılan açıklamada ise toplumun huzur ve güvenliğine katkı sunan tüm özel güvenlik görevlilerinin Özel Güvenlik Haftası kutlanırken, görevlerini fedakarca sürdüren personele başarı ve kolaylık dilekleri iletildi.

Muhabir: HABER MERKEZİ