Uşak’ın tarihi, kültürel ve turistik değerlerinin daha geniş kitlelere tanıtılması amacıyla yürütülen çalışmaların ardından İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü personeline başarı belgesi verildi. Seyahat acentalarının kente davet edilerek Uşak’ın turizm potansiyelinin tanıtıldığı organizasyonlarda görev alan personelin emekleri takdir edildi. Gerçekleştirilen tanıtım faaliyetleri kapsamında, seyahat acentası temsilcileri Uşak’ın tarihi mekanlarını, doğal güzelliklerini ve kültürel zenginliklerini yakından tanıma fırsatı buldu. Kent turizmine katkı sağlaması hedeflenen çalışmaların organizasyonunda görev alan personel ise gösterdikleri özverili çalışmaları nedeniyle ödüllendirildi.

Kültür 1-1Uşak Valisi Serdar Kartal’ın taltifleriyle verilen başarı belgeleri, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü personeline takdim edildi. Belgelerin, Uşak’ın tanıtımına yönelik çalışmalarda ortaya konulan gayret ve emeğin bir karşılığı olduğu belirtildi. İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü yetkilileri, Uşak’ın turizmde hak ettiği noktaya ulaşması için tanıtım çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini ifade ederken, kentin tarihi ve kültürel mirasının daha fazla ziyaretçiye ulaştırılması için yeni projelerin de devam edeceğini bildirdi. Turizm alanında gerçekleştirilen bu çalışmaların, Uşak’ın tanınırlığının artırılmasına ve ziyaretçi sayısının yükselmesine katkı sağlaması bekleniyor.

Muhabir: HABER MERKEZİ