Uşak Belediyespor, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 2. Grup müsabakalarında elde ettiği başarılı sonuçlarla önemli bir başarıya imza attı. Manisa'da düzenlenen organizasyonda mücadele eden belediye sporcuları, sergiledikleri performansla Türkiye Yarı Finalleri'ne yükselmeyi başardı.
Grup müsabakalarında rakipleri karşısında başarılı sonuçlar elde eden Uşak Belediyespor, takım halinde ortaya koyduğu mücadele ve disiplinli performansıyla yarı final biletini aldı.
Uşak Belediyesi, elde edilen başarı dolayısıyla sporcuları ve antrenör Aydın Kaya'yı tebrik etti. Belediyeden yapılan açıklamada, " Manisa'da düzenlenen ANALİG 1. Etap 2. Grup müsabakalarında başarılı sonuçlar elde eden Belediye Spor Kulübümüz, gösterdiği üstün performansla Türkiye Yarı Finalleri'ne katılmaya hak kazanmıştır. Sporcularımızı ve antrenörümüz Aydın Kaya'yı yürekten tebrik ediyor, Türkiye Yarı Finalleri'nde başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.
Uşak Belediyespor, Türkiye Yarı Finalleri'nde de başarılı sonuçlar alarak adını finallere yazdırmayı hedefliyor. Kenti başarıyla temsil eden sporcuların yeni etapta göstereceği performans ise şimdiden merakla bekleniyor.



