Uşak’ta eğitim faaliyetlerini sürdüren Şafak Öncü Koleji, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Kızılcasöğüt Sarıçam Piknik Alanı’nda yıl sonu pikniği düzenledi. Öğrencilerin, velilerin ve eğitim camiasının yoğun ilgi gösterdiği etkinlik renkli görüntülere sahne oldu. Düzenlenen programa Kızılcasöğüt Belediye Başkanı Refik Tuncay da katılarak öğrenciler ve aileleriyle bir araya geldi. Gün boyunca çeşitli etkinliklerin gerçekleştirildiği piknikte öğrenciler hem eğlendi hem de eğitim yılının yorgunluğunu attı.
Şafak Öncü Koleji’nin Yıl Sonu Pikniği Kızılcasöğüt’te Düzenlendi
Uşak’ta faaliyet gösteren Şafak Öncü Koleji tarafından Kızılcasöğüt Sarıçam Piknik Alanı’nda düzenlenen yıl sonu pikniğinde öğrenciler, veliler ve eğitimciler bir araya geldi. Etkinliğe Kızılcasöğüt Belediye Başkanı Refik Tuncay da katıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir