(ÖZEL HABER) - Uşak Belediyesi, özellikle yaz aylarında yoğun olarak kullanılan Kayaağıl Termal Tesisleri, Yeşil Karaağaç Mahallesi ve Karaağaç Göleti güzergahında kapsamlı yol yenileme çalışması başlattı. Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, çalışmaları sahada inceleyerek ekiplerden bilgi aldı.
Kent merkezini termal tesislere bağlayan ve vatandaşlar tarafından yoğun kullanılan güzergahta yürütülen çalışmalar kapsamında mevcut yol tamamen kaldırılarak yeniden yapılacak. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından sürdürülen çalışmalarla sürüş güvenliğinin artırılması ve yol konforunun yükseltilmesi hedefleniyor. İncelemeler sırasında açıklamalarda bulunan Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte bölgede yol yenileme ihtiyacının ortaya çıktığını belirterek çalışmaların Kayaağıl Termal Tesisleri'ne kadar devam edeceğini söyledi.
Çalışmaları sürdüren yetkililerden bilgi alan Özkan, projenin yaklaşık 70 gün içerisinde tamamlanmasının planlandığını ifade etti. Özkan, “Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte güzergahta daha güvenli, daha dayanıklı ve sürüş konforu yüksek bir yolun hizmete açılması amaçlanıyor” dedi.
Vatandaşlardan çalışmalar süresince anlayış beklediklerini dile getiren Özkan, geçici rahatsızlıkların daha kaliteli bir ulaşım ağı oluşturmak için yaşandığını vurguladı. Yol yapım çalışmalarında görev alan personele teşekkür eden Özkan, projenin kazasız ve sorunsuz şekilde tamamlanmasını temenni ederek, “Şu andaki satıh biraz bozuk olsada saat 18.00’dan sonra trafiğe açılıyor” diye konuştu.
Özellikle termal tesislere ulaşım sağlayan güzergahta gerçekleştirilen yenileme çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte hem bölge sakinlerinin hem de ziyaretçilerin daha güvenli ve konforlu bir ulaşım imkanına kavuşması bekleniyor.