''İlimizdeki Trafik Uygulama Noktalarında sürücülerimize, yolcularımıza Sn Valimiz Dr. Turan ERGÜN'ün selamlarını iletip hayırlı yolculuklar diledik. Hem kadim şehrimiz Uşak'ı tanıttık hem de bayramlarını kutlayarak çeşitli hediyeler sunup iyi yolculuklar diledik.''
İLİMİZİN TANITIMINA KATKI YAPILDI
İl Kültür ve Turizm Müdürü Sabri Ceylan sosyal medya hesabından yapılan mesajla..
Bunlar da ilginizi çekebilir