Manşet

Ata Sporunda Zirvenin Adı Selendi Atlı Spor Kulübü

Manisa Atlı Cirit İl Elemeleri’nde finalde iki Selendi ekibi karşı karşıya geldi. Şampiyonluğu kazanan Selendi Atlı Spor Kulübü yarı finale yükselirken, Beypınar Spor Kulübü çeyrek final bileti aldı.

(ADEM ÇAKIR) - Geleneksel Spor Dalları Federasyonu'nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan Manisa Atlı Cirit İl Elemeleri, Selendi'de büyük bir heyecana sahne oldu. Selendi İlçe Spor Müdürlüğü tarafından Vali Muzaffer Ecemiş Cirit Sahası'nda düzenlenen organizasyona Manisa'nın farklı ilçelerinden 8 takım katıldı.

Bir hafta boyunca devam eden müsabakalarda takımlar iki grup halinde mücadele etti. A Grubu'nda mücadele eden Selendi Atlı Spor Kulübü, Soma Atlı Spor Kulübü ve Akhisar Efe Atlı Spor Kulübü'nü geride bırakarak grup lideri olarak finale yükseldi.

B Grubu'nda ise Selendi Beypınar Spor Kulübü, Akhisar Beyler Atlı Spor Kulübü, Selendi Karabeyler Spor Kulübü, Soma Kara Elmas Spor Kulübü ve Akhisar Yörükler Atlı Spor Kulübü karşı karşıya geldi. Zorlu mücadelelerin ardından grubu zirvede tamamlayan Selendi Beypınar Spor Kulübü finalin diğer tarafında yer aldı.

Final karşılaşmasında iki Selendi temsilcisi kozlarını paylaştı. Uşak bölgesi hakemlerinden Bülent Demirel'in yönettiği mücadelede 45'er dakikalık iki devre sonunda üstün bir performans ortaya koyan Selendi Atlı Spor Kulübü, rakibini 9,5 puanla geçerek Manisa şampiyonu oldu. Selendi Beypınar Spor Kulübü ise organizasyonu 2,5 puanla ikinci sırada tamamladı.

Elde edilen sonuçla Selendi Atlı Spor Kulübü yarı finale yükselme hakkı kazanırken, Selendi Beypınar Spor Kulübü çeyrek final biletini aldı. Finalin ardından şampiyon takım sporcuları davul ve zurna eşliğinde büyük sevinç yaşadı.

Şampiyonluk kupası Selendi Kaymakamı Mücahit Enes Yıldız tarafından Selendi Atlı Spor Kulübü'ne takdim edilirken, ikinci olan Selendi Beypınar Spor Kulübü'nün kupa ve madalyaları Selendi Belediye Başkanı Murat Daban tarafından verildi.Şampiyonluğun ardından açıklamalarda bulunan Selendi Atlı Spor Kulübü Başkanı Zeki Kova, dört yıl aradan sonra yeniden zirveye çıkmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "Bu başarıda emeği bulunan sporcularımıza, yöneticilerimize, taraftarlarımıza ve bizleri her zaman destekleyen hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Ata sporumuz ciriti yaşatmaya ve Selendi'mizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz" dedi.