Uşak’ta Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla anlamlı bir ziyaret gerçekleştirildi. Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, Özel Güvenlik Şube Müdürlüğünden Sorumlu Emniyet Müdür Yardımcısı Hakan Aksoy, Özel Güvenlik Şube Müdür Vekili Başkomiser Mustafa Öztürk, şube personeli ve özel güvenlik görevlilerini makamında kabul etti. Gerçekleşen ziyarette, kamu güvenliğinin sağlanmasında önemli bir görev üstlenen özel güvenlik personelinin çalışmaları ve sahada yürüttükleri faaliyetler ele alındı. Kamu kurumları, hastaneler, okullar, alışveriş merkezleri ve çeşitli alanlarda görev yapan özel güvenlik görevlilerinin toplumun huzuruna katkıları değerlendirildi.
Uşak’ta Özel Güvenlik Haftası Ziyareti, Güvenliğin Gizli Kahramanları Unutulmadı
Özel Güvenlik Haftası kapsamında Uşak Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu’nu ziyaret eden emniyet yetkilileri ve özel güvenlik görevlileri, kamu güvenliğine sundukları katkılarla ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir