Uşak’ta 10-16 Mayıs tarihleri arasında kutlanacak Engelliler Haftası öncesinde hazırlık süreci hız kazandı. Uşak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, hafta kapsamında yapılacak etkinlikler ve yürütülecek çalışmalar ele alındı.
İl müdürlüğü toplantı salonunda düzenlenen buluşmaya kamu kurumlarının yanı sıra sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri de katıldı. Toplantıda, engelli bireylerin sosyal hayata katılımını artırmaya yönelik planlamalar, farkındalık etkinlikleri ve kurumlar arası iş birliği başlıkları masaya yatırıldı.
Uşak’ta farklı kurumların ortak hareket etmesiyle daha kapsayıcı bir sosyal yapı oluşturulmasının hedeflendiği toplantının ardından, Engelliler Haftası süresince gerçekleştirilecek programların önümüzdeki günlerde netleşmesi bekleniyor. Şehir genelinde yapılacak etkinliklerle hem farkındalığın artırılması hem de toplumsal duyarlılığın güçlendirilmesi amaçlanıyor.