Manşet

Uşak'ta 64 Bin 344 Öğrenci Karne Sevinci Yaşadı

Uşak'ta 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle 315 okulda öğrenim gören 64 bin 344 öğrenci karne aldı. Kentte düzenlenen törende öğrencilere karneleri ve hediyeleri verildi.

Uşak'ta 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte 315 okulda eğitim gören 64 bin 344 öğrenci karne heyecanı yaşadı. Yaz tatiline giren öğrenciler, yıl boyunca verdikleri emeğin karşılığını karnelerini alarak kutladı. Kent merkezindeki Hasibe ve Mazhar İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine Uşak Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, CHP Uşak Milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Demir ve İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel katıldı.

Protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karneleri ile çeşitli hediyeler verdi. Öğrencilerin karne sevincine ortak olan protokol üyeleri, sınıflarda öğrenciler ve öğretmenlerle sohbet etti. Karne dağıtımının ardından öğrencilerle bir süre sohbet eden Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, yaz tatilinin verimli geçirilmesi gerektiğini belirterek öğrencilere bol bol kitap okumaları tavsiyesinde bulundu. Balcıoğlu, tatil sürecinin dinlenmenin yanı sıra kişisel gelişim için de önemli bir fırsat olduğunu ifade etti. 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Uşak'taki binlerce öğrenci yaklaşık üç aylık yaz tatiline başladı. Okullar, yeni eğitim öğretim yılı öncesinde belirlenen takvim doğrultusunda yeniden kapılarını açacak.