Uşak Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nde 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni büyük bir coşku ve gurur atmosferinde gerçekleştirildi. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrenciler, düzenlenen törenle diplomalarını alarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı. Tören, dönem birincisi Dr. Emre Poyraz, Uşak Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Ali Güngör ve Uşak Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Özkan Candan'ın açılış konuşmalarıyla başladı.

Diş-8Programa Fakülte Başhekimi Dr. Öğretim Üyesi Berk Çelikkol, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri yoğun katılım gösterdi. Konuşmalarda, mezun olan genç diş hekimlerinin meslek hayatlarında etik değerlere bağlı, bilimsel gelişmeleri takip eden ve toplum sağlığına katkı sunan bireyler olarak görev yapacaklarına vurgu yapıldı. Tören kapsamında mezun öğrencilere diplomaları takdim edilirken, aileler de çocuklarının bu önemli gününe tanıklık etmenin mutluluğunu yaşadı. Mezuniyet heyecanı kep atma töreniyle taçlanırken, salonda duygusal ve gurur dolu anlar yaşandı.

Diş 2Uşak Diş Hekimleri Odası tarafından yapılan açıklamada, mesleğe adım atan genç diş hekimleri tebrik edilerek, "Günün yıldızı olan kıymetli meslektaşlarımıza, onları yetiştiren değerli ailelerine ve emeği geçen tüm akademisyenlerimize teşekkür ediyoruz. Aramıza hoş geldiniz. Tüm meslek hayatları boyunca başarı ve mutluluk diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

Diş 1Uşak Diş Hekimliği Fakültesi'nden mezun olan genç hekimler, aldıkları diplomalarla birlikte sağlık sektöründe görev yapmaya hazırlanırken, tören geleceğin diş hekimleri için unutulmaz bir anı olarak hafızalarda yer etti.

Muhabir: HABER MERKEZİ