Manşet

Uşak Belediyesi’nden Kanserle Mücadeleye Destek

Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan ve Başkan Yardımcısı Reyhan Aydın, Kanserle Savaş Derneği tarafından düzenlenen kermese katılarak dayanışma mesajı verdi.

Uşak Belediyesi, sosyal dayanışma ve farkındalık çalışmalarına destek vermeyi sürdürüyor. Bu kapsamda Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan ile Belediye Başkan Yardımcısı Reyhan Aydın, Kanserle Savaş Derneği tarafından düzenlenen kermese katıldı. Kanserle mücadele eden bireylere destek sağlamak ve toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla düzenlenen etkinlikte stantları gezen Özkan ve Aydın, dernek yöneticileri ile gönüllülerden çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Kermese katılan vatandaşlarla da sohbet eden Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, kanserle mücadelede dayanışmanın önemine dikkat çekti. Özkan, "Kanserle mücadelenin en büyük ilacı sevgiyle kurulan bağlar ve birbirimize verdiğimiz güçtür" ifadelerini kullanarak toplumsal desteğin hastalar ve aileleri için büyük önem taşıdığını vurguladı.

Yoğun ilgi gören etkinlikte elde edilen gelirin derneğin faaliyetlerinde kullanılacağı belirtilirken, organizasyonun hem farkındalık oluşturması hem de dayanışma ruhunu güçlendirmesi açısından anlamlı bulunduğu ifade edildi. Uşak Belediyesi yetkilileri, toplumun farklı kesimlerini bir araya getiren sosyal sorumluluk etkinliklerine destek vermeye devam edeceklerini belirtti.