Uşak İl Müftülüğü, Muharrem ayının manevi iklimini paylaşmak amacıyla Şekerevleri Camii'nde aşure ikramı programı düzenledi. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları ön plana çıktı. Programa Uşak İl Müftüsü Mesut Harmancı ile Şube Müdürü Mehmet Ali Şahin de katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Cami avlusunda gerçekleştirilen programda katılımcılara aşure ikram edilirken, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereketi simgeleyen yönüne dikkat çekildi.
Uşak İl Müftülüğü yetkilileri, Muharrem ayının ülkemize ve tüm İslam âlemine huzur, sağlık ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.