Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Uşak İl Kadın, Aile, Çocuk ve Engelli Politikaları (KAÇEP) Başkanlığı, teşkilat mensubu kadınların katılımıyla doğa ortamında düzenlenen etkinlikte bir araya geldi. Etkinlikte teşkilat üyeleri hem birlikte vakit geçirdi hem de dayanışma ve birlik mesajı verdi. MHP Uşak KAÇEP İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, teşkilatın fedakâr ve vefakâr kadınlarıyla omuz omuza olmaktan duyulan memnuniyet dile getirildi.

Kaçep

Açıklamada, doğanın huzurlu atmosferinde gerçekleştirilen buluşmanın, dava arkadaşlığı bağlarını daha da güçlendirdiği belirtilerek, "Yol arkadaşlarımızla doğanın huzurunda, kutlu davamıza olan inancımızı tazeledik. Birliğimiz ve dirliğimiz daim olsun." ifadelerine yer verildi.

MHP Uşak KAÇEP İl Başkanlığı, teşkilat içindeki dayanışmayı güçlendirmeye yönelik sosyal ve organizasyonel faaliyetlerin önümüzdeki süreçte de devam edeceğini bildirdi.

Muhabir: HABER MERKEZİ