Uşak’ın Karahallı ilçesinde, öğrencilerin bilimsel düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan 4006 TÜBİTAK Bilim Fuarı, Karahallı İmam Hatip Ortaokulu bahçesinde büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Etkinliğe ilçe protokolünün yanı sıra öğretmenler, öğrenciler ve veliler yoğun ilgi gösterdi. Fuarın açılış kurdelesi, Karahallı Kaymakamı Alper Kırgıl tarafından kesildi. Açılışın ardından fuar alanını gezen Kaymakam Kırgıl, öğrencilerin projelerini yakından inceledi. Öğrencilerle birebir sohbet eden Kırgıl, proje süreçleri hakkında bilgi aldı ve gösterilen emek için teşekkürlerini iletti.

Fuar (1)-2

Etkinliğe Karahallı Belediye Başkanı Ramazan Karakaya, İlçe Emniyet Amir V. Muhammed Kurt, İlçe Jandarma Komutanı İbrahim Oruç, İlçe Müftüsü Şaban Soytekinoğlu, İlçe Yazı İşleri Müdürü Sami Akkuş, İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammet Şehirli, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Hasan Kahraman, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ergin Demir de katıldı.

Toplam 6 danışman öğretmenin rehberliğinde 42 öğrenci tarafından hazırlanan 12 proje, fuar süresince ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Öğrenciler projelerini tanıtarak, fikirlerini nasıl geliştirdiklerini, hangi yöntemleri kullandıklarını ve karşılaştıkları zorlukları anlatma imkânı buldu.

Fuar (2)-3

Kaymakam Alper Kırgıl, etkinlik sonrasında yaptığı açıklamada, “Öğrencilerimizin bilimsel düşünceye olan ilgilerini ve özgüvenlerini görmek bizleri son derece mutlu etti. Bilim, geleceğimizin teminatıdır. Gençlerimizin bu tür ortamlarda projeler üretmeleri, sadece bireysel gelişimlerine değil, toplumumuzun ilerlemesine de büyük katkı sağlayacaktır. Bu anlamda emeği geçen tüm öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi yürekten kutluyorum” ifadelerini kullandı.

TEKSÖZ CAMİİ DONANIMLARI YENİ İŞ YERİ AÇILIŞI MUHTEŞEM BİR TÖRENLE AÇILDI
TEKSÖZ CAMİİ DONANIMLARI YENİ İŞ YERİ AÇILIŞI MUHTEŞEM BİR TÖRENLE AÇILDI
İçeriği Görüntüle

Karahallı İmam Hatip Ortaokulu tarafından düzenlenen bu anlamlı etkinlik hem eğitim camiasında hem de ilçe halkı nezdinde takdirle karşılandı. TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı’nın, öğrencilerin analitik düşünme becerilerini geliştirmesi, araştırmaya teşvik etmesi ve bilimsel farkındalık oluşturması açısından önemli bir platform sunduğu bir kez daha ortaya kondu.

Muhabir: Melike Pancarcı