Uşak İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrenci, öğretmen ve velilere seslendi. Bir eğitim yılını daha tamamlamanın huzurunu yaşadıklarını belirten Yücel, öğrencilerin yalnızca akademik değil, ahlaki ve sosyal yönden de gelişimlerini önemsediklerini ifade etti. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda köklerine bağlı, ahlaklı, şefkatli ve dünyayı doğru okuyabilen bireyler yetiştirmeyi hedeflediklerini vurgulayan Halil Yücel, karne gününün uzun eğitim yolculuğunda önemli bir kilometre taşı olduğunu belirtti.
Öğrencilere yaz tatilini verimli değerlendirmeleri çağrısında bulunan Yücel, tatilin yalnızca dinlenme dönemi olarak görülmemesi gerektiğini ifade etti. Çocukların ekran başında uzun zaman geçirmek yerine doğayla iç içe olmalarını, kitap okumalarını, aile büyükleriyle vakit geçirmelerini ve yaşadıkları şehrin güzelliklerini keşfetmelerini tavsiye etti. Yaz tatilinin yeni yeteneklerin keşfedildiği, dostlukların kurulduğu ve unutulmaz anılar biriktirilen bir dönem olması temennisinde bulundu. Mesajında öğretmenlere de teşekkür eden İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel, eğitim camiasının büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek, "Bilimi ve irfanı harmanlayan birer gönül elçisi olan tüm meslektaşlarıma emekleri için yürekten teşekkür ediyorum" dedi.
Velilere de seslenen Yücel, çocukların gelişiminde aile desteğinin vazgeçilmez olduğunu vurgulayarak, sevgi ve güven ortamının çocukların kişilik gelişimindeki en önemli unsur olduğunu dile getirdi. Yücel, mesajının sonunda tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyerek, yeni eğitim-öğretim yılında yeniden buluşmayı temenni etti.