Fenerbahçe Beko’da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, sarı-lacivertli ekip iki önemli oyuncusuyla yollarını ayırdığını duyurdu. Kulüpten yapılan açıklamalarda Devon Hall ve Khem Birch’e kulübe verdikleri katkılar nedeniyle teşekkür edildi.

2024-25 sezonu öncesinde Fenerbahçe Beko kadrosuna katılan Devon Hall, iki sezon boyunca takımın en istikrarlı isimlerinden biri oldu. Sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague şampiyonluğu, 2 Türkiye Ligi şampiyonluğu, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası kazanan Hall, kulüp tarihindeki önemli başarıların mimarlarından biri olarak hafızalarda yer aldı.

Fenerbahçe Beko’nun veda ettiği bir diğer isim ise Khem Birch oldu. 2024-25 ve 2025-26 sezonlarında sarı-lacivertli formayı giyen deneyimli pivot, özellikle kulüp tarihinin ikinci EuroLeague zaferinde önemli rol oynadı. Birch, Fenerbahçe kariyerinde 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.

Kulüpten yapılan açıklamalarda her iki oyuncunun da takımın kazandığı kupalarda önemli pay sahibi olduğuna vurgu yapılarak, emekleri için teşekkür edildi ve kariyerlerinin bundan sonraki bölümünde başarı dilekleri iletildi. (Kaynak: Fenerbahce.org)

Muhabir: HABER MERKEZİ