Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Kız-Erkek Hentbol Grup Müsabakaları, gerçekleştirilen açılış seremonisinin ardından başladı. Türkiye'nin farklı illerinden Uşak'a gelen genç sporcular, grup müsabakalarında başarılı olabilmek için sahaya çıktı. Organizasyon, hem sporcuların rekabetine hem de dostluk ve kardeşlik ortamına sahne olacak.
ANALİG Hentbol Heyecanı Uşak’ta Başladı
Uşak'ın ev sahipliğinde başlayan ANALİG Kız-Erkek Hentbol Grup Müsabakaları, düzenlenen açılış seremonisiyle start aldı. Farklı illerden gelen sporcular, grup maçlarında başarı için mücadele edecek.
Bunlar da ilginizi çekebilir