A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ülkelerden ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti. Los Angeles Stadyumu'nda oynanan mücadelede ortaya koyduğu mücadeleci performansla alkış toplayan Ay-Yıldızlılar, gruptan çıkma şansını elde edemedi. Karşılaşmaya hızlı başlayan ABD, 3. dakikada Auston Trusty'nin golüyle öne geçti. Milli takımımız bu gole 10. dakikada Arda Güler'in şık golüyle yanıt verdi. Oyundaki üstünlüğünü sürdüren Türkiye, 31. dakikada Orkun Kökçü'nün kaydettiği golle soyunma odasına 2-1 üstün girdi.

İkinci yarıda ev sahibi ekip, 49. dakikada Sebastian Berhalter ile beraberliği yakaladı. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede galibiyet golü ise uzatma dakikalarında geldi. 90+8. dakikada Kaan Ayhan fileleri havalandırarak Türkiye'ye 3-2'lik galibiyeti getirdi. D Grubu'nda aynı saatte oynanan diğer karşılaşmada Paraguay ile Avustralya golsüz berabere kaldı. Bu sonuçların ardından ABD ve Avustralya son 32 turuna yükselirken, A Milli Takımımız turnuvayı galibiyetle tamamlamasına rağmen Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.

Karşılaşmayı Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, eski Gençlik ve Spor Bakanı ve İzmir Milletvekili Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu ile TFF Yönetim Kurulu üyeleri de tribünden takip etti. (Kaynak: TFF)

Muhabir: Berrin Bakırcı