Uşak Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nde 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni büyük bir coşku ve gurur atmosferinde gerçekleştirildi. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrenciler, düzenlenen törenle diplomalarını alarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı. Tören, dönem birincisi Dr. Emre Poyraz, Uşak Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Ali Güngör ve Uşak Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Özkan Candan'ın açılış konuşmalarıyla başladı.
Uşak Diş Hekimliği Fakültesi’nde Mezuniyet Coşkusu: Genç Diş Hekimleri Diplomalarına Kavuştu
Uşak Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni’nde genç diş hekimleri diplomalarını aldı. Törene Uşak Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca da katıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir