Manşet

Uşak, Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Grup Müsabakalarına Ev Sahipliği Yapıyor

Uşak’ta düzenlenecek Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Kız-Erkek Hentbol Grup Müsabakaları öncesinde teknik toplantı ve kura çekimi gerçekleştirildi.

Uşak, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Kız-Erkek Hentbol Grup Müsabakalarına ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Organizasyon öncesinde teknik toplantı ve kura çekimi, Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirildi. Farklı illerden sporcuları ve antrenörleri bir araya getirecek olan grup müsabakaları öncesinde düzenlenen toplantıda, müsabaka takvimi, teknik kurallar ve organizasyon detayları ele alındı. Kura çekimiyle birlikte takımların eşleşmeleri ve maç programları da netlik kazandı.

Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürü Hacı Tevfik Özdemir, organizasyonun genç sporcuların gelişimine önemli katkı sağlayacağını belirterek tüm takımlara başarılar diledi. Özdemir, sporun birleştirici gücüne vurgu yaparak müsabakaların dostluk, kardeşlik ve centilmenlik içerisinde geçmesini temenni etti. Uşak’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilecek grup müsabakalarında genç hentbolcular, bir üst tura yükselebilmek için parkede mücadele verecek. Organizasyonun hem sporcular arasında kaynaşmayı artırması hem de hentbol branşının gelişimine katkı sunması bekleniyor.

İl Müdürü Hacı Tevfik Özdemir, "Sporcularımıza, antrenörlerimize ve müsabakalara katılan tüm illerimize başarılar diliyor, organizasyonun fair-play ruhu içerisinde tamamlanmasını temenni ediyoruz" dedi.