Spor

Süper Lig'de Harcama Limitleri Açıklandı! Zirvede Galatasaray Var

Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitlerini duyurdu. En yüksek limite Galatasaray sahip olurken, Fenerbahçe ikinci sırada yer aldı.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği toplantıda 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitlerini belirledi. Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında açıklanan limitler, kulüplerin yeni sezonda yapabilecekleri harcamalar açısından önemli bir yol haritası oluşturacak.

Açıklanan rakamlara göre Süper Lig'in en yüksek harcama limitine 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile Galatasaray sahip oldu. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip etti. Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlenirken, Trabzonspor'a 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama hakkı tanındı. Ligde dikkat çeken ekiplerden Çaykur Rizespor'un harcama limiti 1 milyar 817 milyon 301 bin 750 TL olurken, Samsunspor 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 TL, RAMS Başakşehir ise 1 milyar 99 milyon 918 bin 616 TL limit aldı. Süper Lig'in yeni ekipleri arasında yer alan Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK için ise eşit harcama limiti uygulanarak her üç kulübe de 893 milyon 261 bin 956 TL bütçe tanımlandı.

TFF'nin açıkladığı limitler, kulüplerin transfer politikalarını ve sezon içindeki mali planlamalarını doğrudan etkileyecek. Özellikle yaz transfer döneminde yapılacak hamlelerde bu rakamların belirleyici olması bekleniyor. (Kaynak: TFF)