Kadın girişimci Funda Kayhan’ın işletmeciliğini yaptığı Karahallı Lavanta Bahçesi’nde sezon açılışı düzenlenen programla gerçekleştirildi. Açılışa Karahallı Kaymakamı Ramazan Çelebi, Karahallı Belediye Başkanı Ramazan Karakaya, kurum amirleri ve davetliler katıldı. Program kapsamında lavanta bahçesini gezen protokol üyeleri, işletme sahibi Funda Kayhan’dan yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Lavanta tarlalarının oluşturduğu mor manzara katılımcılardan büyük beğeni toplarken, yeni sezonun bölge turizmine ve yerel ekonomiye katkı sağlaması temennisinde bulunuldu.
Mor Güzellik Kapılarını Açtı, Karahallı Lavanta Bahçesi’nde Yeni Sezon Başladı
Uşak’ın Karahallı ilçesinde kadın girişimci Funda Kayhan tarafından işletilen Karahallı Lavanta Bahçesi’nde sezon açılışı gerçekleştirildi. Mor renge bürünen bahçe, yeni sezonda ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir