Mimarlar Odası Uşak Temsilciliği, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan'ı makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde hem yeni görevi dolayısıyla başarı dilekleri iletildi hem de kentin geleceğine ilişkin önemli başlıklar ele alındı. Görüşmede, Uşak'ın kentsel gelişimi, planlama süreçleri, mimarlık ve şehircilik alanında yürütülen çalışmalar ile kamu yararını gözeten projeler hakkında karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu. Mimarlar Odası Uşak Temsilciliği, kent yaşamının daha nitelikli hale gelmesine katkı sağlayacak öneri ve görüşlerini de Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan ile paylaştı.
Kentin sağlıklı ve planlı gelişimi için kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekilen ziyarette, ortak akıl ve mesleki birikimin şehircilik çalışmalarına katkı sunacağı vurgulandı. Mimarlar Odası Uşak Temsilciliği, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada nazik ev sahipliği ve yapıcı yaklaşımı dolayısıyla Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan'a teşekkür ederek, yeni görevinde başarı dileklerini yineledi.