Manşet

İsmail Güneş’ten Eşme Devlet Hastanesi’ne Ziyaret

AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, beraberindeki heyetle birlikte Eşme Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileklerini iletti, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Güneş, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması için çalışan sağlık personeline teşekkür etti.

AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Eşme İlçe Koordinatörü Ferhat Uzun, AK Parti Uşak İl Başkan Yardımcısı İzzet Demir, AK Parti Eşme İlçe Başkanı Adem Alkan, İl Genel Meclisi Üyesi Şefika Tosun ve Eşme Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Merve Ezgi Yeşilnacar ile birlikte Eşme Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti.

Hastanede tedavi gören vatandaşlarla yakından ilgilenen Güneş ve beraberindeki heyet, hastalara geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumları hakkında bilgi aldı. Ziyaret kapsamında doktorlar ve sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen heyet, sağlık personelinin talep ve görüşlerini dinledi.

Sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına dikkat çeken Milletvekili Güneş, vatandaşların kaliteli sağlık hizmetine erişebilmesi için büyük fedakârlıkla görev yapan tüm sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Ziyaret sırasında hastane yönetimiyle de görüşen Güneş, yürütülen çalışmalar ve sağlık hizmetleri hakkında değerlendirmelerde bulundu. Eşme Devlet Hastanesi’nde görev yapan sağlık personeline çalışmalarında kolaylıklar dileyen Güneş, sağlık alanındaki yatırımların ve hizmetlerin vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda sürdürüleceğini ifade etti.