Manşet

İl Sağlık Müdürü Acar, Güvenlik Personeliyle Bir Araya Geldi

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü’nde Özel Güvenlik Haftası kapsamında düzenlenen programda, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Tarık Acar, sağlık tesislerinde görev yapan özel güvenlik personelleriyle bir araya gelerek emekleri için teşekkür etti.

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü, Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Tarık Acar, müdürlük ve bağlı sağlık tesislerinde görev yapan özel güvenlik personelleriyle bir araya gelerek haftalarını kutladı. Gerçekleştirilen programa Destek Hizmetleri Başkanı Fahrettin Bilek ile özel güvenlik görevlileri katıldı. Sağlık hizmetlerinin kesintisiz ve güvenli şekilde yürütülmesinde önemli bir sorumluluk üstlenen güvenlik personelleriyle sohbet eden Doç. Dr. Tarık Acar, görevlerini büyük bir özveriyle yerine getiren çalışanlara teşekkür etti.

Sağlık kurumlarında vatandaşların ve çalışanların güvenliğinin sağlanmasında özel güvenlik personellerinin önemli bir rol üstlendiğini vurgulayan Acar, fedakarca görev yapan tüm personellere çalışmalarında başarılar diledi. Program, özel güvenlik görevlilerinin Özel Güvenlik Haftası’nın kutlanması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.