tinfishgaslamp.com abusidiqu.com lapalmroyalbeachhotel.com

bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler 2023 https://playdotjs.com/

whatsapp

AYDINLATMA DİREĞİ, LED SOKAK AYDINLATMA ARMATÜRÜ, LED PROJEKTÖR SATIN ALINACAKTIR Uşak Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü

Gazete İlanları 12.01.2024 - 00:00, Güncelleme: 11.01.2024 - 19:18 584+ kez okundu.
 

AYDINLATMA DİREĞİ, LED SOKAK AYDINLATMA ARMATÜRÜ, LED PROJEKTÖR SATIN ALINACAKTIR Uşak Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü

Aydınlatma Direği, LED Sokak Aydınlatma Armatürü, LED Projektör Mal Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
  İKN : 2024/25938   1-İdarenin a) Adı : UŞAK BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ b) Adresi : Karaağaç Mahallesi Gediz Uluyolu No:291 64100 MERKEZ/UŞAK c) Telefon ve faks numarası : 2762314723 - 2762314153 ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ 2-İhale konusu mal alımın a) Adı : Aydınlatma Direği, LED Sokak Aydınlatma Armatürü, LED Projektör Mal Alımı b) Niteliği, türü ve miktarı : 60 adet Aydınlatma Direği, 1000 adet LED Aydınlatma Armatürü, 500 adet LED Projektör Mal Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Uşak Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Deposu / Karaağaç MH. 1.Ezer SK. No:8 Merkez / UŞAK ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, ürünlerin teslimatı 60 takvim gününde yapılacaktır. d) İşe başlama tarihi : sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanır 3-İhalenin a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 06.02.2024 - 11:00 b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Belediye İhale Salonu - SARAYALTI MH. RAMAZAN AKAR SK. NO:3 KAT:5 MERKEZ / UŞAK 4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir. 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler; 4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri. 4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.   4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler. İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.   AYDINLATMA DİREĞİ, LED SOKAK AYDINLATMA ARMATÜRÜ, LED PROJEKTÖRLER için olmak üzere; (Kamu İhale Genel Tebliği' nin 58.3. maddesine istinaden) a) Aday veya istekli adına düzenlenen "Sanayi Sicil Belgesi", b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "Kapasite Raporu", c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "İmalat Yeterlik Belgesi", ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./ 3. md.)Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur.    4.3.2. Hizmet yeterlilik belgesi: Aydınlatma armatürleri için TS 13712 standardını kapsayan Hizmet Yeterlilik Belgesi  (İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur.)  4.3.3. 4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:   Aydınlatma armatürleri için TS 8700 EN 60598-2-3 Standardı Uygunluk Belgesi Aydınlatma direkleri için TS EN 40-6 Standardı Uygunluk Belgesi Aydınlatma direkleri için TS EN 40-5 Standardı Uygunluk Belgesi Aydınlatma direğinin alüminyum üreticisine ait TS EN 755-1 Standardı Uygunluk Belgesi Aydınlatma direğinin alüminyum üreticisine ait TS 4922 Standardı Uygunluk Belgesi (İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur.)  5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. 7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur. 8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. 9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. 10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır. 13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür. 14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 15. Diğer hususlar: Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir. Basın: 1965050
Aydınlatma Direği, LED Sokak Aydınlatma Armatürü, LED Projektör Mal Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

 

İKN

:

2024/25938

 

1-İdarenin

a) Adı

:

UŞAK BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ

b) Adresi

:

Karaağaç Mahallesi Gediz Uluyolu No:291 64100 MERKEZ/UŞAK

c) Telefon ve faks numarası

:

2762314723 - 2762314153

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Aydınlatma Direği, LED Sokak Aydınlatma Armatürü, LED Projektör Mal Alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

60 adet Aydınlatma Direği, 1000 adet LED Aydınlatma Armatürü, 500 adet LED Projektör Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Uşak Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Deposu / Karaağaç MH. 1.Ezer SK. No:8 Merkez / UŞAK

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, ürünlerin teslimatı 60 takvim gününde yapılacaktır.

d) İşe başlama tarihi

:

sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanır

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

06.02.2024 - 11:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Belediye İhale Salonu - SARAYALTI MH. RAMAZAN AKAR SK. NO:3 KAT:5 MERKEZ / UŞAK

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.

 

AYDINLATMA DİREĞİ, LED SOKAK AYDINLATMA ARMATÜRÜ, LED PROJEKTÖRLER için olmak üzere;

(Kamu İhale Genel Tebliği' nin 58.3. maddesine istinaden)
a) Aday veya istekli adına düzenlenen "Sanayi Sicil Belgesi",
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "Kapasite Raporu",
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen "İmalat Yeterlik Belgesi",
ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./ 3. md.)Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur. 

 

4.3.2. Hizmet yeterlilik belgesi:

Aydınlatma armatürleri için TS 13712 standardını kapsayan Hizmet Yeterlilik Belgesi 

(İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur.) 

4.3.3.

4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

 

  1. Aydınlatma armatürleri için TS 8700 EN 60598-2-3 Standardı Uygunluk Belgesi
  2. Aydınlatma direkleri için TS EN 40-6 Standardı Uygunluk Belgesi
  3. Aydınlatma direkleri için TS EN 40-5 Standardı Uygunluk Belgesi
  4. Aydınlatma direğinin alüminyum üreticisine ait TS EN 755-1 Standardı Uygunluk Belgesi
  5. Aydınlatma direğinin alüminyum üreticisine ait TS 4922 Standardı Uygunluk Belgesi

(İsteklinin  yetkili satıcı / yetkili temsilci olması halinde ürünün üreticisine ait belge ve/veya belgeleri sunması zorunludur.) 

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Basın: 1965050

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve usakhabergazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.