Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçede yasaklı madde kullanımını ve ticaretini önlemeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Son dönemde gerçekleştirilen operasyon ve uygulamalar kapsamında toplam 11 şüpheli hakkında işlem yapıldı.
Yapılan çalışmalarda 10 kişi hakkında “Kullanmak İçin yasaklı madde veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek veya Bulundurmak” suçundan işlem uygulanırken, 1 kişi hakkında ise “Yasaklı Madde veya Uyarıcı Madde İmal ve Ticareti” suçundan adli süreç başlatıldı.
Ekiplerin gerçekleştirdiği operasyonlarda toplam 586 içimlik sentetik kannabinoid (A4 olarak bilinen madde), 12,20 gram esrar, 1 adet ruhsatsız tabanca ve 15 adet 9 milimetre çapında fişek ele geçirildi. Ele geçirilen malzemelere el konulurken, gözaltına alınan şüpheliler hakkında gerekli adli işlemlerin yapıldığı öğrenildi.
Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, gençleri ve toplumu tehdit eden yasaklı maddelerle mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı. Açıklamada, suç ve suçlularla mücadelede vatandaşların desteğinin önemine dikkat çekilirken, ilçenin huzur ve güvenliği için çalışmaların aralıksız devam edeceği belirtildi.