Uşak’ın Eşme Belediyesi tarafından Hangar Binası’nda düzenlenen El Sanatları ve Resim Sergisi, vatandaşların yoğun ilgisiyle kapılarını açtı. Sergiye Eşme Kaymakamı Mustafa Görmüş, Eşme Belediye Başkan Vekili Zeki Işık ve ilçe protokolü katıldı. Kursiyerlerin yıl boyunca emek vererek hazırladığı el sanatları ve resim çalışmalarının yer aldığı sergide, birbirinden özel eserler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. El emeği ürünler ve sanatsal çalışmalar, katılımcılardan tam not aldı.
Eşme’de El Emeği ve Sanat Bir Araya Geldi
Eşme Belediyesi tarafından Hangar Binası’nda düzenlenen El Sanatları ve Resim Sergisi, kursiyerlerin birbirinden değerli eserlerine ev sahipliği yaptı. Serginin açılışında sanatın her yaş grubuna ulaşmasının önemine dikkat çekildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir