Uşak Belediyesi sosyal medya hesabından yayınladığı fotoğrafta İsmetpaşa caddesinden ve Ataparktan bir gece görüntüsü yayınlayıp ''Bir Başkadır Benim Memleketm'' ifadelerine yer verildi.
BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM...
Uşak Belediyesi sosyal medya hesabından ilimizin gece çekilmiş 2 adet fotoğrafını yayınladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir