AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Uşak Üniversitesi’nde görev yapan daire başkanları ve şube müdürlerini Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ağırladı. Gerçekleşen ziyarette üniversitenin çalışmaları, yükseköğretim alanındaki gelişmeler ve Uşak’ın eğitim gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Gazi Meclis’te gerçekleşen buluşmada Uşak Üniversitesi yöneticileriyle bir süre sohbet eden Milletvekili Güneş, üniversitelerin şehirlerin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişimindeki önemine dikkat çekti. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.